New stuff

image

Har röjt upp på fräsen nu, röran med allt stök som stod på den är nu borta! 😀 sen har jag en tanke om att skapa bättre ordning, med projektlådor. Börjar ändå få några projekt på gång nu, typ som everblink. Så med en låda med små fack så rymms alla komponenter osv och den är lätt att ta med och hålla ordning.. ?
Problemet är visst bara att hitta en låda man gillar. Har säkert 10 olika och känner mig rätt kräsen, men nu hittade jag ingen som jag gillade. Så skaffade den där gula istället, förhoppningsvis visar den sig vara bättre än jag tror.
Iallafall, for till jula för att leta låda och en extra grendosa. Har fått helt slut på uttag vid datorn nu då jag nu har två skärmar och det är på tiden, blir lite segt i längden att alltid behöva dra ur en sladd så fort man vill koppla in nån annan.
Men sen såg jag de där tvingarna! För 49 kr kunde jag inte låta bli dem, det är knappast nån vidare kvalité men. Tror inte man kan ha för mycket tvingar 😉 sen är de en bra bit längre än de andra jag har.

Kommentera

