Lurar

image

Köpte nya skumpaddar till mina hörlurar idag, gud vad sköna de blev! Då jag satte ihop dem av två gamla lurar var kuddarna rätt nötta, så de gick upp i rök väldigt snabbt. Ytterligare ett steg mot min vision om diy open source hörlurar! Om jag ska vara helt ärlig väntar jag lite på att de ska gå sönder mer, då är tanken att jag ska designa en ny ram och skriva ut. Tänker inte köpa nya lurar nått mer!

image

Sista resten av de förra kuddarna. Den lossnade igår och den andra sidan för flera veckor sen, så de vart väldigt mycket skönare med nya kuddar!

Håller tummarna för att högtalarelementen ska hålla då de och huvudbygeln är de mest kritiska för designen, allt annat kan jag byta eller skriva ut nya delar till.

Kommentera

