Color

image

Fick ny plast till skrivaren i julklapp! Känner att jag börjar bli varm i kläderna med skrivaren nu, då det redan satt en stump turkost i(den går av hela tiden.. ) så körde jag igång en utskrift och sen när den första stumpen tog slut matade jag bara in den nya plasten. Blev coolt ju!

image

Precis efter den nya plasten gått in.

Bra kombo med turkos och lila. Så nu när jag också kan göra så här grymma utskrifter så, är lite sugen på en annan skrivare. Denna är ju grym men, vågar inte riktigt flytta den för att den inte ska bli okalibrerad igen, det är så mycket sladdar och sånt ivägen.. Ja. Så jag provar att skriva ut en del till en annan skrivare! En SK delta, vilket är en helt annan uppbyggnad.

image

hemsida för den jag funderar på! Men det är nog långt bort att det blir bygge av det här.

Kommentera

