Hylla för elkomponenter

image

Gud vad mycket plats jag har i fräsen!! 😀 så grymt! Har använt 14 cm i hörnet för ett cut, och ändå har jag över 75 cm kvar.

image

Gör en hylla som kommer sitta på lådbeslag under fräsen. Det tog inte ens 10 minuter att fräsa ut texten, det hade säkert tagit en timme utan uppgraderingen jag gjorde! Så sjukt stor skillnad är det.

image

Redan gjort sidorna som rullbeslagen ska sitta på, lite kaxigt att fräsa ut skruvhålen tycker jag 😉

image

Sågar till ett par plankor som rälsen ska skruvas i. 😉 hade jag haft en bordsmonterad såg hade jag nog använt den istället, men att såga plankor för hand går ju inte på längden, för det kommer se förjävligt ut.

image

Börjar vi montera!

image

Så var det lite gymnastik för att montera rälsen.

image

Och så direkt dit med alla grejjer! Riktigt bra, fast jag trodde den skulle gå att dra ut längre. Men när man styr in den är det ingen risk att slå knäna i iallafall.

Kommentera

