Yes!

image

Äntligen! Känns som alldeles för länge sen jag fräste nått som flöt på bra, denna gång gick det som smort förutom att datorn gick i viloläge då laddsladden tydligen smet. Men det gjorde inte så mycket, och det var ju inget maskinfel IAF 😉
Angela vart så imponerad av skylten jag gjorde åt far min så hon ville ha en liknande. Med lite vishet i bakfickan från förra skylten så la jag en extra skiva under skivan som bearbetades, för att få upp den lite och därmed minska hävarmen för fräsen mot maskinen. Verkar ha funkat för den gjorde snällt sitt jobb.

image

Så vart det! Ligger och bloggar 😉

Använde förresten ett nytt frässtål jag fick idag med, 3mm… Verkar vara bra, och 10pack för typ 40kr.

Actionbild!:

image

Kommentera

