Galet

image

Rätt otroligt att det fungerar alltså. Har nästan helt bytt till rhino för att skapa 3dmodeller nu, och det är mycket mer flexibelt än freecad som jag använt tidigare. Har vant mig lite nu och ja, vilka modeller man kan göra! Denna är en liten hylla med paisleymönster som ni ser, skapat från en svartvit bild.
Lite svårt att tro kanske, med det tog säkert en och en halv timme att skapa grundformen då jag provade lite ovana verktyg, men mönstret tog nog bara 25 minuter! Sjukt nöjd.

image

Gjort en hel del andra saker med som jag inte lagt upp, man har ju alltid nått att förströ sig med.. 😉

image

Designade den här igår, en hållare för papper med kullager och allt. Då jag rengör glasskivan på skrivaren med papper och kemisk bensin så står alltid en rulle och dräller så, varför inte. Fast nu rullar den lite väl lätt!

Kommentera

