Ojoj!

image

Rakt varit produktiv idag! Va först till tandläkaren, sen knåpade jag ihop ett ställ till min nya display, mycket enkelt men coolt ändå, bra passform är det och vilken skillnad det blir när man har ett skal till sina saker!

image

 

Bakifrån.

image

 

Och från sidan. Tredje gången jag skrev ut denna, efter första ville jag ändra och lägga till en tredje skruv, andra så slutade plasten mata efter halva så då var det bara att starta om.

imageSen en liten bild i mörkret, Blev så sugen på att spela Raptor igår, spelade det när jag var liten.. det är så gammalt att man kan ladda ner det gratis nu, lite extra knep för att få igång det men kul! Men ville gärna spela på tvn och och inte vid laptopen, då behöver man ju nått att spela med.. hmm. Men du. Jag har ju kvar snesdosan(Super Nintendo) och dessutom ett konverteringsset från orginal till -> usb. Så tog och plockade upp dosan och bytte sladd, enligt instruktioner här: http://www.retrousb.com/product_info.php?cPath=21&products_id=44

Lite som att lägga pussel eller nått. 😉 Passade på och rengjorde ytorna knapparna trycker på med efter jag märkte att några var lite sega, lite T-röd så var de som nya igen.

Måste bara hitta en usbförlängninssladd nu så att man verkligen kan luta sig tillbaka i soffan och njuta!

 

Kommentera

