Limesplay

Yep, då har man slängt mer tid på blinkande saker..

image

image

Efter att jag satt och provade min3 watts rgb led, så kom jag på att min lilla display är gjord i vit plast som leder ljus rätt bra, och efter att ha testat hur det skulle se ut så fastnade jag där.. och det vart ett expansionskort som syns på första bilden, med tre st rgb leds under.

Har uppdaterat koden som styr displayen till att använda dioderna med, så får väl se nästa gång man startar datorn om det funkar som det ska?

Kommentera

